چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
پیام تبریک

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری وامام جمعه تاکستان در پیامی پاسخ موشکی ایران به مواضع رژیم اشغالگر قدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در پیامی پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگوار ایران و هم استانی های عزیز

اقدام سراسر عزت و حماسه جوانان برومند و شجاع سپاه، ارتش و هسته دفاعی کشور، در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی که با موشکباران مواضع نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این غده سرطانی همراه بود را به شما تبریک می‌گویم و خدای متعال را به پاس داشتن رهبری فرزانه، شجاع و مقتدر، آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ایِ محبوب شکرگزارم.

تدابیر داهیانه آن رهبر دوراندیش و تبعیت تحسین برانگیز مردم انقلابی میهن عزیزمان ایران از هدایت‌های ایشان، اجازه نداد که شهادت شهدای مقاومت؛ سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و دیگر فرماندهان قوی مقاومت و نیز اسماعیل هنیه، دبیر سیاسی جنبش حماس فلسطین، بی جواب بماند و همه جهان، ترس و لرز جنایتکاران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی و شادی مردم مظلوم فلسطین و لبنان از پاسخ موشکی ایران به اسراییل غاصب را مشاهده کردند.

اینک بر تک تک ماست تا با اتحاد و همدلی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) مبنی بر تشکیل امت اسلامی، بیش از پیش رژیم نابکار صهیونیستی را در رسیدن به اهداف پلیدش ناامید ساخته و ان شاءالله هرچه زودتر آزادی قدس را نظاره‌گر باشیم.

علی اسلامی
نماینده مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha